lepas dh menganggur ni satu kerja pun xdpt
kenapa eyh, dh banyak aku mohon bkn xcuba tp xdpt
dipanggil interview, pernah aku tebalkan muka pergi 2 kali, tp xdpt gak
rezeki kan
tapi ada banyak yg mendukacitakan aku

orang yang memohon seperti aku mempunyai kelulusan yang sesuai dan ada kursus kerajaan lagi melalui program Train N Place (jangan percayakn program ini, menipu kita suma) xdpt kerja yg dipohon

tapi

ada orang yg xde diploma, kelayakan yg len...even kelulusan dia lari dari kerja yg dipohon ...mereka diterima

apa salah aku, kenapa aku xdpt,

kecewa

kecewa sangat - sangat!!!

xpela xde rezeki, tapi aku xkan maafkan mereka-mereka yang tidak menerima aku kerja atas alasan yg teruk dan menghina aku serta memalukan aku..I will not forgive you forever selamanya walaupun lepasni korg panggil aku kerja, aku xakan terima, xakan memaafkan korg yg menipu, menghina aku semasa memohon kerja

1 comments:

mgkin lum ade rezeki..
bnyk kn bersaba yer..
insyaALLAH, bler sapai saatnya
azim akn dpt kerja.