kuih raya ada..saya nk beli beberapa balang..kuih dotdotdot ada x..itu yg kita selalu dgr kan hehehe di mane2 tmpt membeli kuih raya di Malaysia ni

arini aku ponteng ar kelas Train N Place ptg,lgpun trainer pempuan India boring gila..kwn2 pun byk kuar..mak aku bt kuih 3 jenis je..kg nnt org dtg beraya umah aku cnfim habisla kuih cpt2

so aku decide nk cari kuih raya skit kt Jalan TAR, Masjid Jamek suma..(smalm g OU pun mcm jdi badut sarkas coz ramai sgt org)...okehla..kt kelas ada gak order Chocolate Chip dr kak yana n kuih popiah dr kak ila..alhamdulillah xpyh pening cari sgt

then aku g la Jalan TAR..mak aih!kalah OU semalam..ramai gila org..misi aku xtercapai jugak..shut..kenala aku jalan walaupun ramai org..ala tp kuih yg dicari tidak jmp n harga mahal sgt...selepas gaduh sai harga dptla beli kuih batang buruk 2 balang tu je misi aku ..penat g semata2 kuih batang buruk hahaha

smpai2 umah tercinta,,aku lupa yg

aku xbw kunci n

mak aku n adik aku beli belah kt sogo

dan mereka msh teperangkap di dalam kesesatan jalan raya

arghhhhhhh

dudukla aku kena panas dpn umah dekat sejam

akhirnya smpai gak..fuhh kalau bkn bulan pose xpe gak..xpe2 well mak aku beli satay kajang kt jejantas

yessss!berbaloi menunggu mereka hehehe..xsabo2

0 comments: